gronlund

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av gronlund - 5 maj 2011 13:19

fast den var nt lika kort som jag hade förut.

fast det passar bättre för mig att sluta kl 1 nu för att det var bättre att sluta kl kvart över 11 när jag hade gympan att gå till.

känns helt tomt att nt åka på gympa tisdag och torsdag. det är en stor del av mitt liv att vara där i gympahallen. saknar det som fan!


idag på idrotten skulle vi springa spåret. jag var typ en snigel. och det här var ju liksom bara uppvärmningen. fast det kändes bra efter och jag var på spring humör så det var skönt. typ frös ihjäl om händerna bara :( måste ut och springa mera! fast det är ju bara pinsamt att springa på trottoaren  bland alla bilar. så man måste typ sticka ut efter kl 8 om det ska vara lite mindre bilar. aldrig att jag springer själv inne i skogen!


hade tyska prov idag oxå!

det gick väl bra tror jag. fast jag kom nt ihåg typ tre ord och jag stavade säkert fel oxå.

så jag kmr väl få vg som vanligt -.-'

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards