gronlund

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

hejsvejs!!

Av gronlund - 17 april 2011 21:36

det har redan hänt mkt på lovet!

börjar med fredagen: efter skolan kom ngra tjejer hem till mig och vi hade filmkväll! det var en najsig natt. på lördagen åt vi t o m frukost ute!! första gången för iår! det var ju sååå varmt. när alla brudarna hade åkt hem så stack jag och lisa ut och cyklade. först fick vi cykla hem till henne och hämta hennes cykel. lr hon gick och jag cyklade. på vägen dit märkte jag att jag behövde pumpa mina hjul. så då skulle jag göra det när vi kom till henne. men på ngt mystiskt vis så åkte ALL luft ur hjulet, så då hade jag INGET luft kvar. fett drygt tänkte vi. men då fick jag cykla på anders gammla cykel ist. killcyklar har ju ingen sadel säger jag bara. jag har ju bara liiite ont i arslet om man säger så.


när vi väl var ute och cyklade så var det översvämmat på vägen på ett ställe. så då fick vi släpa cyklarna över åkern ist. men vad händer då, jo jag trampar igenom hela geggamojan på åkern så mina skor blev helt plaskvåta och helt bruna av leran. man bara suck! och när det här hände så hade vi nt ens kmt halvägs! men aja det gick bra.

men vi kmr nog vänta en vecka lr så innan vi cyklar där igen!!

och det SKA vi göra oxå!!


idag har jag vart ute mkt oxå.

först började jag dagen med att baka scones!! ganska ovanligt att jag bakar hemma. spec kladdiga grejer. men jag dog nt ialf.


sedan efter min scones frukost hjälpte jag mamma att plantera blommor i massa krukor. jag fick massa jord under naglarna!! så fort jag kom in tvättade jag bort det.


sedan skulle jag och mamma ut i skogen och plocka påskris. det var typ tretusen myror där oxå. jag var livrädd hehe


jag har blivit liiite brun oxå :D

imorrn ska jag in till stan och möta upp min syrra som kmr på besök! vi ska gå på stan och så. sedan ska jag ju på min dans oxå imorrn!! det kmr typ nt vara ngra där alls  bara för att alla är bortresta. men jag behöver träna på dansen så det gör inget! det blir ju lättare att träna när man är färre personer där!

hejdå

 
 
Ingen bild

Lisa

18 april 2011 20:07

ska vi cykla där igen?! jag kommer ju dö! speciellt för den där jobbiga vägen-.-<3

gronlund

20 april 2011 21:53

de lart vi ska cykla igen! vi måste ju träna ;)

 
Ingen bild

Lisa

23 april 2011 15:17

jaha... men vi kan väl vänta tills översvämmningen är borta x)<3

gronlund

23 april 2011 21:08

jarå! fast jag tror att den typ är borta för att den är ju borta helt i almunge där vid lydia ;)

 
Ingen bild

Lisa

26 april 2011 16:07

jaja x)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gronlund - 13 maj 2011 21:42

hat aldrig ngt roligt att skriva och typ ingen läser den heller. blr inge roligt att skriva då heller.   lägger ned bloggen ...

Av gronlund - 6 maj 2011 21:39

imorrn ska vi fira min morfar som fyller 85 år. tror att han egentligen fyller på söndag lr måndag lr nått sånt. vi ska åka ut till ngt hus med resturang i västerås, det fanns typ massa djur där satt det finns säkert massa konstigt kött som man k...

Av gronlund - 6 maj 2011 17:01

igår köpte jag en systemkamera! en canon eos 500D. har redan hunnit tagit flera bilder. många blev nt så bra, men här kmr 2 st ialf som ser någorlunda ut.   en lite egobild. här får ni även se lite hur kameran ser ut!   en söt liten blomma som...

Av gronlund - 5 maj 2011 13:19

fast den var nt lika kort som jag hade förut. fast det passar bättre för mig att sluta kl 1 nu för att det var bättre att sluta kl kvart över 11 när jag hade gympan att gå till. känns helt tomt att nt åka på gympa tisdag och torsdag. det är en st...

Av gronlund - 4 maj 2011 19:57

har haft matteprov idag. fattade typ ingenting... men tror att jag klarar det ändå!   efter skolan åkte jag in till stan och köpte ett lila linne till dansavslutningen. var typ dö hungrig när jag kom in till stan måste gå nu! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards