gronlund

Alla inlägg under mars 2011

Av gronlund - 31 mars 2011 19:42

Ikväll gott folk är det final i sveriges värsta bilförare!!! alla som gillar lite udda personer som gör bort sig kollar ikväll. kl 20.00 på kanal 4

Av gronlund - 31 mars 2011 11:49

har data lektion nu. vi har nt fått ngn upg än så man checkar runt lite då. lyssnar på musik oxå.

efter skolan är det gympa som gäller. kmr nt hinna uppdatera innan. har nämligen dubbel so idag :S hate it!!!

kmr vara död ikväll.

:)

Av gronlund - 30 mars 2011 16:49

nu blev nt min dag helt förstörd ialf. mamma ringde och sa att hon skulle köpa hem sushi! mums säger jag !!!

:(

Av gronlund - 30 mars 2011 15:47

när jag var på väg hem såg jag att flyttbilen stog utanför mina grannars hus :( lite sorgligt att dem ska flytta. dem har ju liksom bott där lika länge som oss. och nu kmr ngra nya. hoppas att dem är trevliga ialf.... annars blir det inge roligt.


resten av dagen har vart skit tråkig. på syslöjden gjorde jag nt ngt alls för att allt blev helt fel. bajs skit! måste plugga massor idag oxå


nu säger jag hejdå för dagen så att ni slipper mitt gnäll 

Av gronlund - 29 mars 2011 15:44

är det bestämt!

nu ska jag få byta rum! kmr bli mkt luftigare och mysigare=snyggare!!!

fast måste vänta till efter påsk.. men ändå!!

jag kmr få lite nya möbler oxå :D

nu vet ni ialf vart jag kmr spendera min tid ngnstanns.

Av gronlund - 29 mars 2011 11:38

då var äntligen utvecklingsamtalet över!! hoppas nt att mina lärare hatar mig efter det jag sa... men det var bättre att jag sa det istället för att låta bli.

Av gronlund - 28 mars 2011 21:24

kom ju på att jag kan ju va uppe senare idag bara för att mitt uvecklingssamtal börjar nt förns kl 10 imorrn :D

Av gronlund - 28 mars 2011 19:34

ska snart titta på tv. sitter med tyskan nu... man ska typ beskriva sig själv. hatar det!

juste när jag skulle åka till dansen såg jag äntligen snödroppar i rabatten! :D då blev jag glad. igår såg jag blåsippeblad när jag och mamma var ute och gick. fast blommorna kmr nog nt förrens långt framåt... synd :/

när man börjar se blommor så är våren på väg på riktigt!


imorrn är man typ ledig hela dagen från skolan. men har tråkigt utvecklingssamtal. hatar att sitta där osså måste man sitta och prata om sig själv. och typ skryta trots att man nt vill det. det är nog det värsta med utvecklingssamtal

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards