gronlund

Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

mkt som hr hänt!

Av gronlund - 1 maj 2011 11:35

igår var det ju valborg!

det här var min dag.

jag fick pallra mig upp kl halv 8 så att jag skulle hinna duscha och så innan jag stack in till stan. inne stan så kollade jag på forsränningen i typ 4o min med päronen. sedan gick jag och mötte upp julia, lydia och hanna. vi gick och satte oss ovh kolla vid sista fallet. det var ju as mkt folk där så vi fick sitta på broräcket. man fick as ont i rumpan.

efter det gick vi till alla små stånd på stan.

då köpte jag:


tkr att såna här ballonger är roliga :D så blev typ tvungen att köpa en :D 

 

jag hade redan börjat slicka på den drf den ser lite konstig ut :D


sedan åt vi typ lunch. lr vi köpte bara en varmkorv.

efter det gick vi till bussen. vi trodde att den gick 13.00 men den gick halv 2.

men till min och julias glädje hade ngn rolig person lagt badskum i fontänen vid stationen. så vi började ha krig med skummet. vi var ju nt direkt ensama om det ;)

när bussen äntligen kom så åkte jag hem till lisa. vi bakade kokos bakelser. det är som muffins fast det är kokos i dem oxå. och vi gjorde det här:


 

alltså vi gick balansgång på järnvägen. jag ramlade hela tiden typ. fast det blåste ju så mkt så jag skyller på de ;)


vi åt oxå middag. köttbullar och mackaroner. sedan åkte vi till majbrasan i almunge.

där träffade man massor av folk. fast lisa och jag var så tidiga så vi gick och lekte på skolgården. kul kul.

efter fyrverkerierna var vi tvunga att åka hem. annars skulle vi nt kma hem typ.

men jag var väldigt trött så för mig gjorde det inget. när jag kom hem drack jag en kopp te' innan jag gick och lade mig.

det här blev ett vääääldigt långt inlägg

 
 
Julia

Julia

1 maj 2011 15:34

SV; nej, jag köpte till :)

http://barajuliiaa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gronlund - 13 maj 2011 21:42

hat aldrig ngt roligt att skriva och typ ingen läser den heller. blr inge roligt att skriva då heller.   lägger ned bloggen ...

Av gronlund - 6 maj 2011 21:39

imorrn ska vi fira min morfar som fyller 85 år. tror att han egentligen fyller på söndag lr måndag lr nått sånt. vi ska åka ut till ngt hus med resturang i västerås, det fanns typ massa djur där satt det finns säkert massa konstigt kött som man k...

Av gronlund - 6 maj 2011 17:01

igår köpte jag en systemkamera! en canon eos 500D. har redan hunnit tagit flera bilder. många blev nt så bra, men här kmr 2 st ialf som ser någorlunda ut.   en lite egobild. här får ni även se lite hur kameran ser ut!   en söt liten blomma som...

Av gronlund - 5 maj 2011 13:19

fast den var nt lika kort som jag hade förut. fast det passar bättre för mig att sluta kl 1 nu för att det var bättre att sluta kl kvart över 11 när jag hade gympan att gå till. känns helt tomt att nt åka på gympa tisdag och torsdag. det är en st...

Av gronlund - 4 maj 2011 19:57

har haft matteprov idag. fattade typ ingenting... men tror att jag klarar det ändå!   efter skolan åkte jag in till stan och köpte ett lila linne till dansavslutningen. var typ dö hungrig när jag kom in till stan måste gå nu! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards