gronlund

Alla inlägg under januari 2011

Av gronlund - 31 januari 2011 19:32

nu har jag tränat till matteprovet på onsdag i typ 2 h! jag fattar ingenting av det men det skiter jag i. jag tänker ialf nt träna mer till det.

ska gå och titta på tv snart. är på jätte dåligt humör

godbye

Av gronlund - 31 januari 2011 15:07

mitt absoluta favoritdjur är nog katt. annars gillar jag de flesta husdjur. ogillar ormar

Av gronlund - 31 januari 2011 14:59

idag slutade man kl 2 så man kom hem för typ en halvtimme sen.

har vart ute och matat pappas kära fåglar. tog lite kort samtidigt. det var typ as varmt ute tycker jag. kns som att det ska bli vår snart men det hoppas jag nt det blir.

  här kom dagens outfit oxå.

Tjocktröja-cubus

vitt linne under-gina tricot

byxor-gina tricot

 



 


ja hoppas att ni ser vad det är för att jag orkar nt förklara

  

Av gronlund - 30 januari 2011 18:11

Undra vad man kan säga om skolan då.

Min skola är nt den snyggaste och nt den bästa direkt. Vissa lärare är lite konstiga, men det är dem ju på alla skolor.

Jag kan ialf säga att om nt mina kompisar fanns på skolan skulle jag nt vilja gå dit alls.

Av gronlund - 29 januari 2011 16:35

Här kmr ngra livsviktiga saker för mig!! Visa kanske är mer vanor.


Jag måste alltid dricka en kopp te på morgonen(allra mest när jag kliver upp tidigt)

Min mobil

Att jag måste träffa mina kompisar.

Att ha ngt att göra

Av gronlund - 29 januari 2011 13:26

Idag blir det en lugn dag.

Ska typ bara ta ett bad senare när jag orkar.

Har bara ätit frukost och spelat nintendo och tittat på tv

vet absolut nt vad jag ska göra idag!!

Av gronlund - 28 januari 2011 18:29

Hej!!!

Dagen har vart okej idag!

Hade hkk första lektionen. Vi fick göra pannkakor. Alla grupper fick laga med olika grejer i. Jag fick som tur var göra vanliga!


Sedan var det engelska och läxtest. Gick nt as bra direkt

Sedan var det äntligen lunch. Men jag åt as mkt av pannkakorna så jag var as mätt. Typ första gången jag var mätt innan lunch!!

Efter lunch hade jag håla. Satt och spelade kort hela hålan.

Sen var det dö tråkig so. Han är ju typ en guldfisk ibland

aja sen var det ännu jobbigare lektion. Nämligen no. Och vi hade ngt läxtest som typ ingen visste om. Men ialf man fick gå när man var klar så jag gick efter 10 min  .

Efter no:n hade vi as lång rast innan vi hade matte. På matten skulle vi typ kolla på ngn mobbnings film !? som var DÖ tråkig! och sen hörde man inget för att det bara var datahögalarna -.-'

sen fick vi sluta tio min tidigare.

Då kom mamma och hämtade mig och vi åkte till thuns och köpte skidjacka, skidvantar, pannband grej,

 och typ en fleece tröja. Orkar nt ta kort på allt


Av gronlund - 27 januari 2011 20:59

ska gå och sova snart. sitter och snackar med syrran i telefon.

dagen har vart ganska bra, skönt att det nt var så mkt ungar på gympan idag.

imorrn ska jag till thuns och köpa en skidjacka till nästa vecka.

hoppas att man hittar ngn bra då. annars är det kört. då får jag åka i flera flece jackor typ. det vill jag nt göra!!!


kns som att det är en sten i hjärtat som jag nt kan göra ngt åt.

blir galen, vill nt gå runt och nästan börja böla hela tiden.

allting annat kns ju ännu värre då trots att det bara är småsaker.

det blir nt bättre av att jag nt kan va med dem jag vill 24/7

vad har jag gjort så att det blev så här

vill ha lov igen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards